Friday 22 August 2014

Bukan Kekasih ; Nad Zainal Nafi Serang Hefny Di Lokasi Penggambaran Maaf Jika Aku Tak Sempurna!


“Dakwaan mengatakan saya serang Hefny mengarut dan tidak berasas kerana saya tidak pernah melakukan perbuatan itu. Lagipun siapa saya mahu serang dia? Saya bukannya kekasih dia! Benar kami rapat dan masih mengenali hati budi masing-masing tetapi kami belum sampai ke tahap bercinta,“ jelas Nad Zainal kepada media hari ini. 

Kisah ini dikuatkan lagi apabila mereka berdua telah mengeluarkan semua gambar mesra antara mereka di akaun Instagram masing masing. “Lagi satu saya ingin tegaskan di sini, ramai yang keliru apabila kami dianggap bercinta tetapi hakikatnya kami baru nak kenal hati budi. Belum lagi jadi pasangan kekasih. Sehingga kini, saya mahupun Hefny boleh keluar dengan sesiapa sahaja yang kami mahu,“ tambahnya.

No comments :

Post a Comment