Saturday 4 October 2014

4 Teknik Lambatkan Orgasme Lelaki

4 Teknik Lambatkan Orgasme

Setiap pasangan yang melakukan hubungan seks tentu sekali mengimpikan orgasme hebat yang penuh menikmatkan hingga diri seolah-olah berada di awan-awangan.

Tetapi orgasme yang hebat dan menikmatkan bukannya sesuatu yang mudah dicapai.Selain dari pengaruh stimulasi yang berkesan saat foreplay,kebiasaan melambatkan orgasme juga menjadi teknik ampuh untuk mengecapi orgasme hebat yang tiada bandingan kenikmatannya.

Berikut ini 4 teknik lambatkan orgasme yang berkesan dan mudah untuk dipraktikkan.


1)Variasikan Gerakan

Dalam melakukan gerakan sorong tarik(penetrasi),lakukanlah secara selang seli,kadang lambat dan kadang cepat.Atau dengan mengubah posisi ‘Tuan P’ yang dimasukkan dalam ‘Puan V’,misalnya kadang ke kiri kadang ke kanan dan kadang dalam kadang hanya hujungnya saja.

2)Tekanan Pada Perineum

Perineum adalah daerah diantara Scrotum dan anus.Ketika terasa ingin mengalami ejakulasi,gunakan 3 jari anda untuk menekan daerah tersebut.Mintalah pasangan anda untuk menolong melakukannya.Teknik yang telah dipraktik dan diamalkan di negara China sejak beribu tahun dulu ini mampu memberikan kesan yang baik.

3)Regangan Otot Sekitar Alat Kelamin

Waktu melakukan gerakan sorong tarik(penetrasi),sekali sekala tarik ‘Tuan P’ hingga hujungnya saja yang berada didalam ‘Puan V’.Berhenti sejenak,sambil menarik dan menahan nafas,lalu regangkan otot sekitar ‘Tuan P’ dan dubur selama beberapa saat.Ulanglah teknik ini beberapa kali.

4)Mengawal Berahi

Biasakanlah agar tidak terlalu tumpukan fikiran kepada rasa berahi dan keseronokan yang dialami.Amalkan mengawal dan mengatur tahap keberahian iaitu bila terasa ingin mencapai ejakulasi,berhenti seketika dan tenangkan perasaan dengan menarik,menahan beberapa saat dan menghembus nafas secara perlahan-lahan.


Selamat mencuba dan semoga teknik yang diberikan bermanfaat buat semua. Terimakasih.

No comments :

Post a Comment