Thursday 1 October 2015

#MYCYBERSALE 2015

Multimedia Development Corporation (MDeC) telah melancarkan #MYCYBERSALE , jualan digital online terbesar di Malaysia buat kali kedua.


#MYCYBERSALE bermula pada 28hb September dan akan berakhir pada 2 Oktober 2015. Tahun lepas , jualan online ini cuma diadakan selama 3 hari saja tapi kali ni dilanjutkan selama 5 hari !

Apa yang menariknya sangat dengan #MYCYBERSALE 2015 ni ? Ok.. bayangkan diskaun sehingga 90% menanti korang semua ! Bayangkan produk produk yang ditawarkan nanti adalah idaman selama ini ! Segalanya , cuma dihujung jari korang je ! Belian secara online tanpa perlu berebut beratur.. nak bayar parking dan keluar duit minyak ! Kan ?


#MYCYBERSALE adalah dibawah kelolaan Kementerian Komunikasi Dan Multimedia ( KKMM ) dan dipantau oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan ( KPDNKK). Ini bermakna segala jualan online adalah disahkan dan ianya dijalankan dengan tanpa ada was was ! Maknanya , boleh shopping tanpa rasa takut ditipu laa !

Kali ini , untuk memudahkan mereka yang ingin membeli belah secara online di #MYCYBERSALE boleh memuat turunkan ( download ) aplikasi #MYCYBERSALE samada di Google Play Store atau Apple iStore .

Ada lagi bonus untuk eshopper, cepat register kat sini www.mycybersale.my dan sertai Lucky Draw untuk menangi Samsung A8 dan hadiah hadiah lain yang bernilai sehingga RM 50,000!





Untuk maklumat lanjut , sila ke :

Website: http://www.mycybersale.my
FB: http://www.facebook.com/DigitalMalaysia
Twitter: http://www.twitter.com/Digital_MY
YouTube: https://www.youtube.com/user/DigitalMalaysia

Tunggu apa lagi ? Ada banyak produk sedang menanti korang ! Ingat , Esok last day !!!

No comments :

Post a Comment