Thursday 12 March 2015

GAMBAR: Wanita Bangga Miliki Tetek Palsu Paling Besar

by Absolute Misdemeanor



MAK AIII… besar sungguh tetek dimiliki wanita bernama Mayra Hills atau lebih dikenali sebagai Beshine ini.



Lebih memeranjatkan tetek wanita berusia 31 tahun ini seberat 18 kilogram! Haaa… boleh bayangkan tak betapa besar dan beratnya aset milik Beshine tu?


Tak hairanlah, mengapa model yang berasal dari Jerman ini menobatkan diri sendiri sebagai pemilik payudara terbesar di dunia.





Bagaimanapun, tak perlulah nak terkejut atau teruja sangat kerana tetek Beshine ini bukanlah original.

Dahulunya Beshine memiliki tetek yang hanya berukuran 32A, namun kerana terlalu menginginkan tetek besar Beshine sanggup melakukan pembedahan hingga mencapai ukuran 32Z.


Sesetengah orang mungkin rasa agak takut melihat tetek Beshine yang kelihatan seperti menunggu saat ingin meletup tetapi yang peliknya, dia amat berbangga dengan asetnya ini malah begitu popular di laman sosial.

Oh ye, sebenarnya pemegang rekod tetek terbesar dalam Guinness World Records adalah milik Norma Stitz dengan ukuran coli 102ZZZ. Namun Stitz mempunyai tubuh yang besar sekaligus menunjukkan tetek nya itu dapatlah diimbangi dengan tubuh yang gendut.



Berbeza pula dengan Beshine, dia mempunyai tetek ukuran 32Z dan tubuh yang langsing, membuatkan ada yang berasakan ukuran tetek Beshine hampir menyamai saiz milik Stitz,





[ Source ]

No comments :

Post a Comment