Sunday 30 March 2014

ORANG KAMPUNG SEMUA DAH TAHU... JANGAN NAFIKAN LAGI... BOLEH?

Sumber Cedukan: Copy-Paste ntah dpd mana ntah... pastu edit supaya bunyiknya bersopan sikit.

Benarkah misteri kehilangan MH 370 ada kaitan dengan perancangan CIA, FBI dan lain2 persatuan berhuruf Zionis aka. Yahudi? Malah ianya hampir2 serupa dgn Modus Operandi (MO) tragedi September 11, World Trade Center, New York terjadi. 

Tragedi September 11 ini seterusnya membawa kepada pemberian lesen menjalankan operasi2 palsu pembalasan dendam CIA/Yahudi terhadap Osama Ben Laden watak ilusi "Islamic Terrorist" ciptaan mereka sendiri. Operasi2 palsu ini dapat dijalankan di seluruh dunia hingga membawa banyak kehancuran negara2 Islam dan bukan Islam di seluruh dunia.

Kini mereka memerlukan lesen baru? Lesen September 11 dah luput tarikh? Dah expired? So, kena renew lesen la ni.

Ini semua perancangan mereka kepada tindak tanduk susulan.Tapi kali ini apakah rancangan CIA dan Yahudi ini? Mungkinkah ia adalah lorongan kepada mahu mewujudkan pergolakkan baru. Kalau dahulu lesen dikeluarkan untuk huru-hara di Timur Tengah dan Utara Afrika, kali ini lesen dikeluarkan untuk huru-hara di rantau Asia Tenggara pulak ke? Mengapa kena babitkan Malaysia?

Adakah rakyat Malaysia sedar semua ini?

Warga seluruh dunia perlu peka perancangan jahat CIA/ Yahudi. Seperti yang kebanyakan di antara kita mengetahui, Amerika Syarikat dan Britain adalah tuan punya kepada ” Simulatur Induk “. Mereka bila-bila masa saja boleh menekan punat “Simulatur Induk “ ini yg berpusat di Amerika Syarikat itu, mengikut kehendak mereka. 

Tahukah kita bahawa kedua-dua pesawat yg melanggar World Trade Centre memang menggunakan “ Simulatur Induk “ yang sama supaya mengikut arah tuju yg mereka mahukan? Pilot memang tidak boleh berbuat apa-apa jika ini berlaku. Mereka semacam di ” Ikat “. Satu lagi hal yang pelik, sehingga hari ini, kotak hitam kedua-dua pesawat tersebut masih tidak di temui? 

Kita perlu tahu Boeing dan Bratt & Pitney kilang pembuatan utamanya terletak di Amerika Syarikat. Jadi kesimpulanya mereka boleh buat apa saja kepada pesawat yg mereka cipta. Percaya atau tidak, terpulanglah kepada diri masing2. Cubalah buat carian dan kajian sendiri, kita akan tahu jugak...

Walaubagaimana pun Al-Fatihah dan doa kita sedekahkan buat yg dikatakan terkorban atau “ dikorbankan “ dalam tragedi misteri. Mangsa2 dikatakan hilang di lautan “terpencil “ terletak di selatan Lautan Hindi. Tapi selagi tiada apa2 yg ditemui, selagi itulah kita masih boleh berharap. Manalah tahu kalau2 mereka masih lagi terselamat. 

Ramai yang terpinga-pinga dan buntu ketika ini. Cerdik pandai terbahagi kepada dua kelompok... sama ada mahu percaya atau sebaliknya.

Buat masa ini, semua kenyataan2 serta ulasan2 media masa dan media elektronik memang kelihatan berkecamuk dan tidak jelas sama ada boleh dibuktikan atau tidak bahawa MH370 benar-benar terkubur di selatan Lautan Hindi. 

Bapak2 Menteri sendiri pun mungkin dah penat... banyak menepis pertanyaan wartawan2. Mereka seolah-olah mahu lari dari berdepan dgn wartawan2 terutamanya wartawan2 luar negara.

Banyak pertanyaan yg di ajukan kepada Bapak2 Menteri dan kepada pihak2 yg berwajib tidak mendapat jawapan bagi memenuhi kehendak wartawan2 terutamanya wartawan2 luar negara. Mereka seperti mahu mengelak daripada menjawab. Terlalu banyak “ Rahsia “ yg perlu ditutup?

Kini muncul pula petunjuk mengatakan kapal terbang itu mempunyai kembar pula. Kembar nya disimpan di Israel oleh sebuah syarikat milik keluarga Rothschild dan Soros.

Mmmm... ntah la. 

Semoga bermanfaat diketahui dan difikir2 kan.

Allahu'alam... Wassalam

No comments :

Post a Comment