Tuesday 11 February 2014

Nabil Gagal MLM 2013 Kerana Kontroversi?

Pelawak dan pengacara, Nabil Ahmad tetap bersyukur walaupun hanya mendapat tempat kelima dalam pertandingan akhir Maharaja Lawak Mega 2013 (MLM 2013) dan menafikan dakwaan kegagalannya dalam pertandingan itu kerana kontroversinya mengaibkan juri tetap rancangan itu, Luna Maya.


"Saya sudah memberikan terbaik kepada penonton pada pertandingan akhir itu dan ia tiada kena mengenai dengan kontroversi saya dan Luna kerana ia sudah pun selesai secara baik.

"Barangkali lawak yang saya ketengahkan berbeza dengan sebelum ini membuatkan penonton dan peminat masih boleh belum menerimanya," ujarnya kepada mStar.

Pada masa sama, Nabil turut memberitahu dia sudah membuat permohonan maaf kepada aktres jelita Indonesia itu menerusi program "Meletop" baru-baru ini serta memohon maaf secara bersemuka.

"Saya kagum dengan Luna kerana dia cukup tenang dan tidak menyimpan apa-apa perasaan dalam hatik ekoran kejadian tersebut walaupun peminatnya mengecam saya dengan pelbagai kata-kata kesat.

"Malah dia meminta saya supaya memberi fokus kepada pertandingan akhir kerana tidak mahu tumpuan saya terganggu akibat perkara itu."

No comments :

Post a Comment