Wednesday 15 January 2014

Petua Tahan Lama Bersetubuh

Bersetubuh adalah antara aktiviti yang penting untuk memastikan anda dan pasangan anda bahagia dalam alam perkahwinan. Sama ada pasangan itu puas atau tidak ketika melakukan hubungan seks adalah bergantung kepada si suami. Jika si suami seorang yang hebat di ranjang dan pandai melayan isterinya untuk merasai nikmat hubungan seks, pasangan tersebut pasti akan hidup bahagia.


Namun, di perhatikan lelaki zaman sekarang mempunyai masalah ketika melakukan hubungan seks. Masalah yang mereka sering alami adalah tidak tahan lama ketika bersetubuh. Untuk itu, di senaraikan petua tahan lama bersetubuh di bawah:

  • Petua tahan lama bersetubuh yang pertama adalah suami perlu pastikan zakarnya betul–betul keras sebelum memasukkan zakar ke dalam vagina isterinya. Zakar yang benar–benar keras akan tahan lebih lama daripada zakar yang tidak keras sepenuhnya.
  • Petua tahan lama bersetubuh yang kedua pula adalah anda masukkan zakar anda sepenuhnya ke dalam vagina isteri anda. Jika anda hanya masukkan zakar anda pada bahagian pintu masuk vagina sahaja, anda akan cepat pancut kerana geseran pada bahagian itu sangat sensitif.
  • Petua tahan lama bersetubuh yang ketiga adalah anda mengurut di bahagian zakar dan kelilingnya supaya aliran darah di kawasan tersebut sentiasa lancar.
  • Petua tahan lama bersetubuh yang keempat adalah lakukan foreplay sehingga anda dan isteri anda rasa benar–benar bernafsu ketika bersetubuh. Apabila minda anda penuh dengan nafsu, anda akan tahu bagaimana hendak mengawal zakar anda sama ada untuk pancut atau tidak.
  • Petua tahan lama bersetubuh yang kelima dan terakhir adalah setiap masa anda rasa zakar anda lembik, anda keraskan kembali zakar anda. Selain itu, setiap kali anda rasa ingin terpancut, anda tukar posisi hubungan seks anda.

Semoga bermanfaat.

No comments :

Post a Comment